ראשי| תנאי השירות

תנאי השירות

אנא קרא את התנאים וההגבלות שלנו לפני ביצוע הזמנה.

 

1. הגדרות ופירושים

1.1 בתנאים והגבלות אלה:

הפניה ל"אנחנו" ו"אנחנו" היא הפניה לאתר זה.

הפניה ל"אתה" היא התייחסות לרוכש הסחורה מאתנו.

"חוזה" פירושו החוזה בינינו למכירה ורכישה של הטובין המשלב תנאים והגבלות אלה.

"סחורה" פירושה הבגדים והפריטים האחרים שנרכשו על ידך מאתנו.

"תנאים" פירושם תנאים והגבלות אלה.

 

1.2 תנאים אלה הם התנאים וההגבלות היחידים שבהם אנו מתחייבים למכירת טובין והם מהווים חלק בלתי נפרד מהחוזה בינינו. אם נסכים לשנות אחד מהתנאים, השינוי חייב להיות מאושר בכתב על ידי הנציג המורשה שלנו ועל ידך.

 

2. מחיר 

2.1 עלות האריזה והדואר/הובלה מוצגת בנפרד ו(במקרה של הזמנות מיוחדות או בחו"ל) תצוטט על ידינו לפי דרישה ותשלם בנפרד ממחיר הטובין.

 

2.2 כל המחירים המתפרסמים כפופים לשינוי בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

 

3. הזמנת סחורה אונליין

3.1 אתה מתחייב בפנינו כי כל המידע שאתה נדרש לספק בעת הזמנת סחורה באינטרנט מדויק ומלא בכל המובנים בזמן ההזמנה וכי מידע זה מתייחס אליך/לאדם שמבצע את ההזמנה ולא לצד שלישי כלשהו..

 

3.2 בעת ביצוע הזמנה מקוונת, אישור ההזמנה שהונפק על ידי החברה הסולקת את התשלום בכרטיס האשראי/החיוב אינו מהווה הסכמה להזמנה שלך על ידינו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבדוק אי התאמות והזמנה תאושר רק כאשר היא מאומתת על ידינו.

 

3.3 כל טעות בכל תהליך הזמנה הנובעת מסיבות טכניות או אחרות שאינן בשליטתנו מזכה אותנו שלא להתייחס להזמנה כמחייבת אותנו.

 

4. פרטיות

אם תבצע הזמנה, תצטרך לספק לנו מידע אישי. לא נחשוף מידע זה לצד שלישי כלשהו ללא הסכמתך, למעט לצורך עיבוד ההזמנה והסדרת משלוח.

 

5. תשלום

5.1 כל תשלום עבור סחורה ועבור עלות האריזה והמשלוח חייב להתבצע לפני אספקת הסחורה.

 

5.2 תשלום מקוון יתבצע באמצעות כרטיס אשראי או חיוב.

 

6. סחורה פגומה

6.1 טובין מסווגים כפגומים אם הם התקבלו פגומים, או כאשר תקלה בייצור מתרחשת תוך שישה חודשים מרגע הרכישה. שימו לב כי פריטים שניזוקו כתוצאה מבלאי אינם נחשבים כפגומים.

 

6.2 אם ברצונך להחליף פריט פגום, אנא שים לב שאנו יכולים להחליף אותו רק עבור אותו מוצר באותו מידה, בכפוף לזמינות. במידת האפשר, נציע לתקן פריטים פגומים.

 

7. החזרות מאוחרות

סחורה שהוחזרה מחוץ לטווחי הזמן הנ"ל לא תתקבלנה ויוחזרו ללקוח.

 

8. קניין רוחני

כאשר המוצרים כוללים עיצובים או יצירות אמנות, אלה מוכנים על ידי מעצב או אמן שבבעלותם זכויות היוצרים ביצירות אלה. אין לך זכות ליצור עותקים או עיבודים של כל סחורה כזו.

 

9. מחלוקות

אם יש מחלוקת שאיננו יכולים ליישב במשא ומתן ישיר, ניתן להפנות אותה לגישור אם יוסכם בינינו. במקרה זה, הגישור יתנהל בהתאם לכללי הגישור של המרכז ליישוב סכסוכים אפקטיבי העדכניים למועד המחלוקת.

Copyright © 2024 Arketisrael.