ראשי| מדיניות הפרטיות

מדיניות הפרטיות

אנו מחויבים מאוד להגן על פרטיותך ולספק חוויה מקוונת בטוחה לכל המשתמשים שלנו תוך מתן חווית משתמש באיכות הגבוהה ביותר.

מכיוון שאנו אוספים סוגים מסוימים של מידע אודותיך וממך על מנת למלא את בקשותיך ולשרת טוב יותר את צרכיך, אנו מרגישים שאתה צריך להבין היטב את התנאים וההגבלות סביב איסוף המידע והשימוש בו. הודעת פרטיות זו חושפת איזה מידע אנו עשויים לאסוף או שאתה עשוי לספק כאשר אתה מבקר ב"אתר" שלנו ואת הנהלים שלנו לאיסוף, שימוש, תחזוקה, הגנה וחשיפת מידע זה.

לידיעתך, אתרי האינטרנט של חלק מחברות הבת/השותפים הבינלאומיים שלנו כפופים להודעות פרטיות נפרדות. עליך לעיין בקפידה בהודעת הפרטיות בכל אתר שאתה מבקר בו כדי לוודא שאתה מבין את הודעת הפרטיות החלה באתר זה.


המידע שאנו אוספים עליך

בהתאם לאופן השימוש שלך באתר, אנו עשויים לאסוף ממך מספר סוגים של מידע, כולל:

א. מידע שבאמצעותו אתה עשוי להיות מזוהה באופן אישי, כגון שם, מספר חשבון נאמנות, כתובת דואר, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון.


ב. מידע על חיבור האינטרנט שלך (כגון כתובת ה-IP שלך), הציוד שבו אתה משתמש כדי לגשת לאתר שלנו, שיווק שהוביל אותך לאתר שלנו ופרטי שימוש באתר.


ג. מידע על מוצרים או דפי אינטרנט שאתה צופה בהם, מוצרים שאתה מוסיף לעגלת הקניות שלך, מוצרים שאתה בוחר לסקור ורכישות שאתה מבצע דרך האתר.


ד. מידע על מיקומך על מנת לזהות את החנויות שלנו בקרבת מקום.


ה. מספר הזמנה וכתובת מייל כדי לאפשר לך למצוא מידע על הזמנות והחזרות.


כיצד אנו אוספים מידע אודותיך

אם תפנה למחלקת שירות הלקוחות שלנו, ייתכן שיהיה עליך לספק לנו מידע נוסף כדי שנוכל להשיב לשאלות ולחששות שלך בצורה מלאה ויסודית ככל האפשר.

על מנת לספק חווית לקוח משופרת, אנו עשויים לבקש מדי פעם מידע נוסף כגון המגדר שלך, העדפות קניות, עניין במוצר והעדפות הודעות דוא"ל. אם תספק מידע זה הוא אופציונלי לחלוטין ותלוי בך.

באופן אוטומטי תוך כדי ניווט באתר האינטרנט שלנו. אנו משתמשים בטכנולוגיות איסוף נתונים אוטומטיות, כולל שירותי צד שלישי, כדי לאסוף מידע נוסף על הציוד שלך, פעולות גלישה ודפוסים, כולל:

א. פרטים על הביקורים שלך באתר האינטרנט שלנו, לרבות צפיות בעמודים וקליקים, פעילות חיפוש, פעילות בעגלה, נתוני מיקום והמשאבים שאתה ניגש אליו ומשתמש בהם באתר.

ב. מידע על המחשב וחיבור האינטרנט שלך, כגון סוג הדפדפן, גרסת הדפדפן, מערכת ההפעלה וכתובת ה-IP. מידע זה מאפשר לנו לראות באילו אזורים באתר האינטרנט שלנו מבקרים ביותר, ועוזר לנו לשפר את איכות החוויה המקוונת שלך על ידי זיהוי ואספקת יותר מהתכונות והשירותים הרצויים ביותר. כדי להבין טוב יותר ולמטב את חווית המשתמש, אנו משתמשים גם בטכנולוגיית הקלטת הפעלות של משתמשים של צד שלישי. לדוגמה, אם מבקר באתר שלנו נתקל בבעיה טכנית, אנו עשויים לסקור את הקלטות הפעלות של משתמשים כדי לראות כיצד הם השתמשו באתר שלנו (לדוגמה, דפים שביקרו בהם, תנועות עכבר, קישורים שנלחצו או מידע שהמשתמש מזין לטפסי אינטרנט באתר שלנו) ופרטים נוספים על הגדרות המערכת שלהם כדי לעזור לנו לזהות במהירות ובדיוק רב יותר את הגורם לבעיה כדי שנוכל לפתור אותה עבור הלקוחות שלנו.

ג. מידע על הפעילויות המקוונות שלך לאורך זמן ובאתרי צד שלישי או שירותים מקוונים אחרים (מעקב התנהגותי).

ד. מדוע אנו אוספים מידע זה באופן אוטומטי. איסוף מידע זה באופן אוטומטי עוזר לנו לתחזק ולשפר את האתר שלנו. זה גם מאפשר לנו לאמת את תקינות המערכת והשרת ולספק לך שירות אישי יותר.

ה. כיצד אנו אוספים מידע זה באופן אוטומטי. אנו אוספים מידע זה באופן אוטומטי באמצעות עוגיות ומשואות אינטרנט.

ו. אנו מגיבים לאותות אל תעקוב. למרות שדפדפני אינטרנט מסוימים מציעים תכונה של "אל תעקוב" על מנת שתוכל לבקש שהאתרים שבהם אתה מבקר לא יעקוב אחר הפעילויות המקוונות שלך, האתר שלנו אינו מוגדר כעת להגיב לאותת "לא לעקוב". על ידי שימוש באתר האינטרנט שלנו, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות ובמשואות אינטרנט.


כיצד אנו משתמשים במידע שלך

על ידי מסירת המידע האישי שלך, אתה מסכים לכך שנעבד מידע אישי זה באחת או יותר מהדרכים המתוארות בהודעת פרטיות זו.

אנו עשויים להשתמש במידע שאנו אוספים אודותיך או שאתה מספק לנו, לרבות מידע אישי, כדי לספק לך מוצרים ושירותים, למשל:

א. להציג בפניכם את האתר שלנו ותכניו.

ב. למלא ולספק הזמנות שבוצעו דרך האתר שלנו, וכל מטרה אחרת שלשמן אתה מספק מידע אישי, כגון עבור עיבוד החזרות.

ג. כדי לנהל תחרויות, מבצעים, סקרים או תכונות אחרות באתר ולספק לך את המוצרים או השירותים הרלוונטיים (לדוגמה, כדי להעביר פרס שאולי זכית בו בתחרות).

ד. כדי לבצע את התחייבויותינו ולאכוף את זכויותינו הנובעות מכל חוזים שנכרתו בינך לבינינו, לרבות לצורכי חיוב וגבייה.

ה. כדי להודיע לך על שינויים באתר האינטרנט שלנו או במדיניות שלנו.

ו. לנתח ביקורים באתר וללמוד על האינטרסים של המבקרים שלנו במצטבר ולהבין טוב יותר את האינטרסים והצרכים האישיים שלך, כדי שנוכל לשפר את המוצרים והשירותים שלנו ולספק את סוג התוכן, התכונות והמבצעים שבהם אתה הכי מעוניין .

ז. פרטי מספר הטלפון וכרטיס האשראי שאנו מבקשים בעת ביצוע הזמנה מקוונת משמשים רק להשלמת ההזמנה, אישור ההזמנה ואישור משלוח ההזמנה. פרטי כרטיס אשראי מוגבלים מאוחסנים לאחר מכן רק למטרות תשלום מהיר יותר, ואינם משמשים לשום מטרה אחרת.

ח. בכל דרך אחרת אנו עשויים לתאר מתי אתה מספק את המידע או לכל מטרה אחרת בהסכמתך.


Copyright © 2024 Arketisrael.